مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 18:152023-02-01بين الملل

بازدید سفیر بلاروس در ایران از زیرساخت های اقتصادی آستارا + عکس


سفیر بلاروس در ایران در جریان سفر به شهرستان آستارا از گمرک مرزی، مجتمع بندری آستارا، پل مرزی زمینی مشترک آستارای ایران و آذربایجان و همچنین بارانداز ریلی آستارا بازدید کرد.

- بازدید سفیر بلاروس در ایران از زیرساخت های اقتصادی آستارا + عکس ایسنا/گیلان سفیر بلاروس در ایران در جریان سفر به شهرستان آستارا از گمرک مرزی، مجتمع بندری آستارا، پل مرزی زمینی مشترک آستارای ایران و آذربایجان و همچنین بارانداز ریلی آستارا بازدید کرد.

دمیتری کالتسوف در راس هیئتی و با همراهی فرماندار، مدیرکل گمرک آستارا، نمایندگان وزارت خارجه و مرزبانی از زیرساخت های مختلف مرزی و اقتصادی شهرستان آستارای جمهوری اسلامی ایران در شمال غربی استان گیلان بازدید کرد.

وی در سفر به آستارا از مجتمع بندری آستارا، منطقه ویژه اقتصادی، محوطه گمرک مرزی آستارا، پل مرز زمینی آستارا در مرز دو کشور جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان و همچنین بارانداز ریلی آستارا بازدید کرد و با وضعیت زیرساخت های اقتصادی مرزهای زمینی، دریایی و ریلی آستارا آشنا شد.

وی در جریان این بازدید ها در جمع خبرنگاران با قدردانی از مسئولان استان گیلان و همچنین شهرستان مرزی بندر آستارا، اظهار کرد: دو کشور جمهوری اسلامی ایران و جمهوری بلاروس روابط دوستانه دیرینه ای دارند و توسعه مناس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید سفیر بلاروس در ایران از زیرساخت های اقتصادی آستارا + عکس

بازدید سفیر بلاروس در ایران از زیرساخت های اقتصادی آستارا + عکس